Duplázott a Decathlon - örülhetnek a hűséges vásárlók

Írta:

A sportszerüzlet, amelynek városunkban van a központi irodája, nagy lépésre szánta el magát: a hűséges vásárlóinak egy informatikai hiba miatt kétszer küldték ki a kuponokat az értesítőkkel, ám ahelyett, hogy visszavonták volna a második transzfert, inkább mindenkit sportolásra buzdítanak. 

A sportszerüzlet városunkban is képviselteti magát, minden nap több százan keresik fel. Ahogy más áruházláncoknál, náluk is van hűségprogram, amelyben a vásárlások összegéért lehet gyűjtögetni a pontokat. Az üzletlánc most ezeket váltotta be forintra, azaz levásárolandó kuponokra. Március végén küldték ki az első hűségkuponokat, amelyeket április elején egy informatikai hiba miatt újabbak követtek.

Az erre adott reakciójuk azonban egyáltalán nem volt megszokott, a facebook oldalukon a húsvéti ünnepek alatt a következő üzenetet tették közzé:

„HIBÁZTUNK, DE EZ LEGYEN EGY KÖZÖS LEHETŐSÉG!
Egy informatikai hiba miatt az elmúlt napokban mintegy 151.000 hűséges vásárlónk újra megkapta az elmúlt 7 hónap vásárlásai után járó hűségpontjait, és az ezzel járó ajándékkuponokat. Hibáztunk, ennek terhei a vállalat számára jelentősek. Mégis úgy döntöttünk, hogy nem "hívjuk vissza" Önöktől, nem blokkoljuk ezeket az utalványokat. Döntésünk oka, hogy hűek szeretnénk maradni cégünk hitvallásához, melynek egyik alappillére vásárlóink elégedettsége és az, hogy népszerűsítsük a sportolást a lehető legszélesebb körben. Sportoljanak minél többet, tegyük közösen elérhetővé a sportot mindenki számára!”

Az üzletlánc hozzáállása rendkívüli, és nagyon pozitív fogadtatásra talált a sportszerető rajongóktól. 

Elérhetőség

  • Kiadó: Budaörsi Napló Bt.
    2040 Budaörs, Napsugár utca 2.
  • Szerkesztőség:
    Budaörs, Szabadság út 137.
    +36 23 424 862
  • Impresszum

Partnereink

 

logo